środa, 18 maja 2011

13 sekretów marketingu emailowego za pomocą autoresponderów - sekret #5

Autorem artykułu jest Mirek Szmajda



Korzystając z marketingu emailowego powinieneś budować wiele różnych  list. Listy zainteresowanych wybranym tematem, listy klientów, listy  oglądający ofertę itd. Ale kiedy pewnego dnia postanowisz zorganizować  promocję na wszystkie swoje produkty, zastanawiasz się na którą listę  wysłać teraz wiadomość.
Dlatego od samego początku każdego, kto zapisuje się na dowolną twoją listę, zapisuj też na jedną listę główną.

W ten sposób w razie potrzeby możesz wysyłać do wszystkich na swoich listach jeden wspólny mailing. Czy to powiadomienie o nowej promocji, czy o wiosennej obniżce cen, czy też po prostu życzenia świąteczne.

W zaawansowanych autoresponderach, takich jak Fump i GetResponse możesz prowadzić jedną główną listę. W ustawieniach autorespondera Fump przy każdej liście wprowadzasz regułę jednoczesnego zapisania na tę główną listę. Na jednej liście masz zapisane wszystkie osoby, które zapisały się na dowolną twoją listę. Dzięki temu później możesz wysyłać mailing do nich wszystkich.

Oto jeszcze jeden przykład korzyści z posiadania jednej głównej listy.

Masz dwie listy, z dwoma seriami porad. Przy każdej liście masz ustawioną regułę równoczesnego zapisywania na listę „Główna”. Zakładasz trzecią listę z innymi poradami, gdzie też jest ustawiona reguła zapisywania jednoczesnie na listę „Główna”. Ustawiasz o tej trzeciej liście wiadomość na liście „Główna”. Za jakiś czas zakładasz czwartą listę (równiez z zapisywaniem od razu na listę „Główna”). Znowu dodajesz o niej wiadomość na liście „Główna”. I tak dalej, stale powtarzasz ten proceder. W efekcie każdy kto zapisał się na dowolną twoją listę w dowolnym czasie może zapisać się na kolejną serię porad.

Oczywiście na każdej serii porad oferuj też jakiś produkt do kupienia. W ten sposób budowanie wielu oddzielnych list i tak prowadzi do sprzedaży wielu twoich produktów, mimo, że na każdej z list promujesz tylko jeden produkt.

---
   
Poznaj także inne sekrety sprzedaży internetowej w Telewizji Internetowych Sprzedawców. Wejdź na stronę http://SprzedawcaInternetowy.TV i obejrzyj najbliższą emisję na żywo w internecie.


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Dlaczego w sprzedaży na firmę lepiej założyć nowe konto na Allegro zamiast wykorzystywać to, na którym masz dużo komentarzy?

Autorem artykułu jest Mirek Szmajda



Zaczynasz sprzedaż na Allegro i myślisz, żeby wykorzystać do tego  dotychczasowe konto używane dotąd prawatnie. Wprowadzasz nowy produkty i  dodajesz je do oferty swojego dotychczasowego konta. W obu przypadkach  robisz tak, bo chcesz wykorzystać dużą liczbę komentarzy. Czasem jednak  lepiej założyć całkiem nowe konto na Allegro.
Sprzedając na Allegro najlepiej mieć co najmniej dwa konta. Jedno do użytku prywatnego, a drugie do użytku służbowego.

Na Allegro każde konto ma jeden wspólny system komentarzy. Niezależnie czy otrzymujesz komentarz od sprzedawców czy od kupujących wpadają one w to samo miejsce. Można je oczywiście filtrować klikając odpowiednią zakładkę. Ale domyślnie twoi klienci widzą je wszystkie na raz.

Jeżeli sprzedajesz jako firma i ktoś sprawdza twoją wiarygodność przeglądając otrzymane przez ciebie komentarze powinien zobaczyć to, co odnosi się do twojej sprzedaży. Nikogo nie interesuje komentarz od osób, od których ty kupujesz.

Nawet kupując na firmę warto mieć osobne konto tylko do tego celu. Jeżeli na tym samym koncie, na którym sprzedajesz będziesz wystawiać komentarze swoim dostawcom, to twoja konkurencja może łatwo podpatrzeć u kogo i w co się zaopatrujesz. Każdy komentarz ma bowiem link do aukcji, której dotyczy.

Jeżeli już sprzedajesz na Allegro, a zamierzasz wprowadzić nową grupę produktów, zupełnie różnych od tego co dotychczas sprzedawałeś, wówczas też warto założyć do tego nowe konto. Chodzi o to, aby budować oddzielną markę. Szczególnie jest to ważne, kiedy ta nowa grupa produktów jest kierowana do innej grupy docelowej.

Możesz nawet na różnych kontach sprzedawać te same produkty. Jeżeli masz dwie grupy docelowe, możesz stworzyć dwa różne opisy tego samego produktu i wystawić oddzielne aukcje na tych dwóch różnych kontach.

Mimo, że powyżej podałem, że lepiej nie dokonywać zakupów na te same konta na których sprzedajesz, to jednak na początku możesz zrobić wyjątek. Po założeniu nowego konta kup parę rzeczy na to nowe konto. W ten sposób uzyskasz pierwsze komentarze i pierwsze gwiazdki. To pomoże ci w budowaniu dalszego zaufania, opartego już na sprzedaży.

---
   
Poznaj także inne sekrety sprzedaży na Allegro. Wejdź na stronę http://SprzedazNaAllegro.pl. Dostaniesz dostęp do bezpłatnych instrukcji wideo.


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Rodzaje reklamy w Internecie

Autorem artykułu jest Maciej  Skrzypczak



Jak zapewne wiesz, Internet stwarza ogromne możliwości do promocji produktów, usług czy nawet wizerunku firmy. W tym artykule postaram się przedstawić Ci te najpopularnijesze i najczęściej używane.
1. Reklama docelowa ( inaczej wizytówka firmy ).
Każdego dnia powstają setki, jak nie tysiące tego typu stron. Firmy tworzą je, ponieważ nie chcą być postrzegane jako "zacofane" i mają przeczucie, że brak zaistnienia w sieci oznacza utratę szerokiego grona potencjalnych klientów. Na takiej stronie z reguły umieszczają dane o firmie, cenniki czy katalog dostępnych produktów wraz z opisami, ale można napotkać też strony przedstawiające jedynie główne dane teleadresowe. Koszt stworzenia owej strony w Polsce wynosi około 100zł, więc do tej formy reklamy przekonuje się coraz więcej przedsiębiorstw.

2. Linki tekstowe ( odnośniki ).
Jest to jedna z najtańszych form, ale niekoniecznie najmniej efektywnych. Polega na umieszczaniu linków prowadzących do pożądanej strony na różnych forach tematycznych, blogach czy w zaprzyjaźnionych serwisach. Możliwe jest również przeprowadzenie kampanii reklamowej za pomocą systemu Google AdWords.

3. Banery reklamowe.
Baner jest to link prowadzący do strony przedstawiony w postaci graficznej. Obecnie nie ma żadnych norm odnośnie rozmiarów banerów, co stwarza ogromne możliwości dla grafików chcących pokazać swoje umiejętności. Wyróżniamy kilka rodzajów banerów :
- animowane ( flash );
- interaktywne;
- statyczne;
- pop-up

4. Spoty wideo.
Najbardziej agresywna forma reklamy. Na odwiedzanej stronie pojawiają się krókie filmy przypominające reklamę w telewizji. Jest to najbardziej nachalna i nieprzyjemna dla odwiedzającego forma reklamy.

5. Guziki reklamowe ( buttony ).
Zazwyczaj kwadratowe, prezentowane u dołu strony. Podobnie jak banery, występują w formie graficznej i najczęściej prezentują logo firmy, ze względu na swój mały rozmiar.

Opisane przeze mnie formy reklamy Internetowej są najczęściek spotykane na naszych rodzimych stronach. Ciężko określić, które z nich są najefektywniejsze. Na to pytanie powinieneś sobie sam odpowiedzieć drogi Czytelniku - które napotkane przez Ciebie reklamy i w jakiej formie najczęsciej Cie intrygują ?

---
   
Sprawdź mój katalog programów partnerskich i dowiedz się na czym można zarobić w sieci ...


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl